Verestäjä: Hei!
Minä: Moikka taas!
V: Kummaltas puolelta kokeillaan?
M: Vasemmalla pitäisi olla ainakin yksi hyvä suoni. Tämä on toiminut hyvin ainakin hoidoissa.
V: Onpas hankala staasi (=kiristysnauha), ei meinaa millään pysyä paikallaan. Kokeillaanpa nyt sitä suonta.
(neula 1.)
V: Ähh. Jos minä vielä vähän... Ähh..
V: Kyllä mä olen joskus saanut sulta. Kokeillaans vielä vähän...
V: Nonni, josko nyt tulisi. Voi, voi, ei meinaa vieläkään millään osua...
V: Sattuuko?
M: Se neulan pyörittely tuntuu vähän ikävältä.
V: Okei, lopetan kohta. Mutta kyllä mä olen saanut sulta joskus.
(neula 2.)
V: Kokeillaans sitä toista kättä vielä, josko sieltä saataisiin näytteet.
V: Puristele vain sitä kättä.
V: Kyllä se suoni on jossain sielä...
V: Ääh, Hmmmp. Ääh. Kyllä minäkin olen joskus saanut sulta...
V: Taitaa vähän sattua, mutta kestä vielä vähän.
V. Eipä tullut kuin yksi tippa. Kävi se sielä suonessa.
V: Jos nyt vaikka kokeiltaisiin vielä sitä toista kättä...
(neula 3.)
V: Laitetaanpas tämä tyyny kätesi alle
V: Katsotaanpas vielä tätä vasenta kättä. Tuossahan tuntuisi olevan ihan hyvä suoni, kokeillaanpas.
V: No nyt saatiin!
M: Kiitos, näkemiin.
V: Hei, hei!

Joskus tämä on tapahtunut niin, että en edes huomaa koko operaatiota.

Tämän päivän Hesarissa sivulla D2 on Marjut Svahnin kirjoittama artikkeli Mukava tunne. No niin on!